woensdag 7 oktober 2015

Meest gelezen artikelen in september


Hey allemaal,
Ik vind het altijd erg leuk om te zien welke artikelen jullie het meest lezen, maar ik vind het ook leuk om te zien bij andere bloggers, wat er het meest gelezen wordt. Daarom heb ik dit keer de meest gelezen artikelen van september op een rijtje gezet.

Spam je blog.
Dit was een korte blogpost, waar je kon (en nu nog steeds) vertellen over je blog en hem eigenlijk kon 'spammen'.

Mijn goals voor deze herfst.
Ook deze blogpost vonden jullie blijkbaar wel leuk. Ik heb hier laten zien welke dingen ik graag wil bereiken deze herfst. Aan het eind van de herfst of begin van de winter, zal ik ook een blogpost maken met wat er gelukt is en wat niet.


Kletsen met Willemijn: #19 leuke dingen en minder leuke dingen aan de herfst.
Nog een blogpost over de herfst. Ik vertelde de dingen die ik leuk vond maar ook minder leuk aan de herfst. Dit heb ik verteld in de serie: Kletsen met Willemijn.

Herfst / Winter Trends 2015-2016.
Ik liet hier de nieuwe trends zien voor aankomend najaar. Ik doe dit elk halfjaar, dus met lente/zomer en met herfst/winter.


Make-up op reis.
Deze had ik al aan het begin van de zomervakantie geschreven, maar vonden jullie blijkbaar in september ook leuk, haha. Ik had wat handige make-up dingetjes en tips voor als je op reis gaat.

Fashion: winter shoplog.
Deze is écht al van lange tijd geleden. Namelijk in januari. Toch wel grappig dat er soms oude artikelen zijn die veel gelezen worden.

Beauty: Seizoenstypes.
Deze is al helemaal lang geleden, november 2014, bijna een jaar. Maar dit is ook wel een vrij 'standaard' blogpost, die je het hele jaar door kan lezen.


Outfit foto's die je normaal niet op mijn blog ziet.
Ik vind het vooral heel leuk dat deze vaak gelezen is, omdat ik het toch best wel spannend vond toen deze online kwam, omdat ik niet wist hoe jullie dit zouden vinden. Ik heb dit namelijk nooit eerder gedaan, maar aan de statistieken te zien, is hij vaak gelezen, dus daar ben ik blij om!

Hip voor Nop: DIY kimono maken van een sjaal.
Deze is ook alweer van een tijdje geleden. Je kan dus best makkelijk een kimono maken van een sjaal. Maar een tip is, naai hem echt zorgvuldig en raffel het niet af, je kan ook je moeder/oma/tante/buurvrouw etc. vragen om hem voor je te naaien. Ik merkte namelijk nadat ik hem een hele dag aan had gehad bij een soort festival, hij een beetje uit elkaar viel, doordat ik het naaien had afgeraffeld, dat is toch wel jammer.

fashion: herfst trends.
Dit is het artikel die het aller meest gelezen is in september! Het grappige is, is dat dit de herfst trends waren van vorig jaar en het artikel dus ook al van vorig jaar is. Toch is hij vaak gelezen, haha.

Wat vind jij het leukste artikel?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten