vrijdag 13 november 2015

5 Originele En Goedkope Cadeaus


Hey allemaal,
De feestmaand begint bijna, ik geniet er altijd wel van! Sinterklaas en kerst wordt vaak gevierd met cadeautjes erbij. Daarom heb ik een aantal originele, maar ook goedkope cadeaus voor jullie. Dit keer even geen nagellak voor je zusje of doucheschuim voor je vader! Ook kan je deze cadeaus natuurlijk geven voor verjaardagen of wanneer je wilt, het zijn niet speciaal winter cadeaus.


Open als... enveloppen.
Dit cadeau is vooral leuk om aan iemand te geven die je niet zo vaak ziet, of als je diegene een tijdje niet meer gaat zien. Een paar ideetjes voor enveloppen: Open als... je me mist, je een leuke dag gehad hebt, het kerst is, je je rot voelt, je jarig bent. Er zijn nog veel meer ideeën te bedenken!


...'s Survival kit.
Je stopt allemaal kleine dingetjes om te 'overleven' in een jar/pot. Bijvoorbeeld voor je moeder een lippenbalsem, een tissue, een theezakje met haar favo thee en nog meer dingetjes waarvan jij denkt dat je moeder het veel gebruikt!


Foto/herinneringen boekje.
Een boekje met allemaal foto's en (leuke) herinneringen van jou en diegene aan wie je dit cadeau geeft. Je kan er leuke foto's van jullie samen in doen van alle jaren dat jullie elkaar kennen en daarbij opschrijven wat jullie toen deden en op die manier herinneringen ophalen.


Versierde mok.
Er zijn heel veel winkels waar je een hele basic mok kan kopen voor maar een paar euro. Die kan je versieren met een permanent marker, door er bijvoorbeeld een mooi quote op te schrijven of als je goed kan tekenen een tekeningetje.

Geur jar.
Oké, dit is een beetje een aparte naam, ik heb er een tijdje over nagedacht maar ik kon niks beters verzinnen, haha. Wat je dus doet, is in een jar/pot allemaal lekker geurende dingen te doen. Bijvoorbeeld een aantal kruiden of gedroogde lavendel of andere bloemen. Zo kan je een hele lekkere geur 'maken'. Ook kan je dit doen in een stoffen zakje!

Als jullie het leuk zouden vinden om ook nog leuke inpak ideeën te zien, wil ik dat ook nog wel laten zien. Laat hier beneden maar een reactie achter als je dat wel wil zien!

Kisses,
Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Leuke ideeen! Het lijkt me echt suuper leuk als je een youtube kanaal begint!! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die enveloppen en het herinneringen boekje zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super creatieve ideeen! vooral de envelopjes zijn erg leuk bedacht, die onthoud ik!

    BeantwoordenVerwijderen