maandag 9 november 2015

Mijn favo Spotify playlists (+ mijn playlist)


Hi girls (and boys?),
Ik houd heel veel van muziek en zou eigenlijk niet weten wat ik zonder muziek moet. Volgens mij ben ik niet de enige en daarom leek het me leuk om mijn favoriete spotify playlists met jullie te delen, ook heb ik zelf nog een playlist gemaakt met mijn favoriete songs, dus kijk snel verder!

Acoustic Morning.
Als ik wat meer zin heb in rustige muziek ('s ochtends of 's avonds als ik ga slapen), vind ik akoestische nummers heel chill. Deze lijst heeft een heel aantal hits, maar dan akoestisch, echt heel lekker om mee wakker te worden, bijvoorbeeld.


Teen Party.
Als ik iets meer zin heb in wat drukkere muziek, zet ik graag Teen Party op. Met wat drukkere nummers en ook veel leuke hits.


360 Dance.
Deze playlist lijkt een beetje qua muziekstijl op Teen Party. Ik heb deze toevallig nu ook aan staan, haha.


Nu mijn eigen playlist!

My Favourite Songs.
Mijn playlist is heel verschillend. Er staan drukke nummers tussen, maar ook hele rustige. Van R&B tot pop tot akoestisch. Dus voor ieder staat er wel wat leuks tussen!


Wat vind jij van Spotify?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten