vrijdag 27 november 2015

Blog Update


Hey allemaal,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een update heb gedaan en het leek me er wel weer tijd voor. Dus daarom vandaag een keer een wat kortere blogpost waarin ik een update geef over mijn blog!

Als eerste wil ik graag overstappen naar Wordpress. Ik gebruik nu blogger en ik ben blij dat ik er mee begonnen ben, het is makkelijk werken. Toch ga ik liever naar Wordpress, omdat je daar meer kan en daar heb ik nu wel behoefte aan. Ik denk dat ik dit in de kerstvakantie ga doen, als ik er echt even tijd voor heb.

Ook ben ik van plan een eigen domeinnaam te kopen. Dit heeft ook weer meerdere redenen. Ik vind willemijnsstyle.nl beter en professioneler dan als er nog .blogspot tussen zit. Ook ben ik met een eigen domeinnaam makkelijker vindbaar op google, wat fijn is. Ik zal het wel vertellen als ik het ga veranderen en ik zal zorgen voor een omleiding, zodat je op de goede site komt!

Ook wil ik graag meer met muziek doen op mijn blog. Ik houd heel veel van muziek, ik speel piano, ik heb het vak muziek gekozen in mijn profiel en muziek is naast het bloggen een groot ding in mijn leven. Natuurlijk schrijf ik af en toe wel wat over muziek, zoals songs op repeat, maar ik wil er meer mee doen. Alleen vind ik het erg moeilijk wat ik er over kan gaan schrijven. Is het leuk om over opkomende artiesten te schrijven of over nieuwe nummers die nog niet zo bekend zijn? Of is het juist leuk om een nummer een beetje te bespreken, waar het nummer eigenlijk over gaat? Ik vind het erg lastig en daarom vraag ik om jullie mening. Wat zouden jullie graag willen lezen over muziek, of zouden jullie het helemaal niet willen?

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten