zaterdag 30 april 2016

How I Style ... Tag


Hey allemaal,
Ik heb weer eens zelf een tag bedacht, namelijk de 'How I Style ...' tag. Een tag over jouw kledingstyle en hoe jij bepaalde items combineert.

1. Hoe omschrijf je jouw kledingstyle?
Van alles wat. Ik houd op dit moment veel van boho. Mijn kleding gaat van girly naar sportief, maar als ik echt één style moet kiezen is het boho.


2. Hoe style jij een (nep)leren jasje?
Ik draag hem graag met een wit kanten shirt en een bordeaux rode broek, maar de laatste tijd ook veel met een lichtblauwe blouse en een zwarte jeans.

3. Welk kledingitem wil je nog graag in je kast hebben?
Ik wil nog heel graag een crochet bikini. Ze zijn zo mooi!

4. Let je veel op kledingtrends?
Ja, maar meer omdat ik het leuk vind, dan dat ik vind dat ik dat echt aan moet doen. Ik vind het gewoon heel leuk om er naar te kijken en het is dan fijn als ik een bepaalde trend ook leuk vind, maar als ik dat niet leuk vind, draag ik het niet.

5. Hoe style jij het liefst een skinny jeans?
Dit kan natuurlijk op heel veel verschillende manieren, maar op dit moment draag ik graag een gehaakte top met uitlopende mouwen op die skinny jeans. Ik houd echt heel erg van die top!

6. Wat is je laatste aankoop?
Ik heb een paar dagen geleden een off the shoulder top gekocht. Ik wilde het al een tijdje en nu is het gelukt! Er zal nog wel na de vakantie een shoplog online komen, waar die ook in zit!

7. Merkkleding?
Ik ben niet zo van de merkkleding. Ik heb veel liever meerdere, goedkopere items dan één duur item, waar een merknaam op staat.


8. Hoe style jij een basic wit shirt?
Ik heb een oversized wit shirt en die stop ik dan aan de voorkant een stukje in een zwarte jeans en dan doe ik er nog een roze zacht vest overheen en dat is het!

9. Maak je ook veel gebruik van accessoires?
Ik heb vaak van die fases dat ik opeens elke dag oorbellen draag of elke dag ringen, maar ik vergeet het vaak. Ik heb wel vaak oorbellen in, maar verder heel soms een ring of een kettinkje. Ik ben op dit moment nog wel opzoek naar een leuke hoed. Opeens vind ik dat ook weer helemaal leuk, haha.

10. Wie is je fashion icon?
Ik heb niet echt een voorbeeld. Soms zie ik iemand met een hele leuke outfit, maar ik heb geen voorbeeld.

Je mag de tag zeker overnemen op jouw blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten