zondag 26 juni 2016

Een paar fotootjes


Daar ben ik dan weer, na een lange tijd, een blogpost aan het typen. Nou ja, een lange tijd, het is maar wat je een lange tijd noemt, maar voor mij is het lang. 
Ik heb maar weer eens wat foto's gemaakt. Ook na een lange tijd. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nu weer moet vertellen, maar toch type ik. Ik kan wel weer van die saaie dingen vertellen, als ik moet eigenlijk leren en de toetsweek begint bijna, maar daar heeft niemand zin in, ik ook niet, dus dat doen we dan maar niet. Geen saaie verhalen.

Kennen jullie de struggle (fotografie mensen en bloggers) dat je een foto maakt met een witte achtergrond en dat je hem bewerkt en je het gevoel hebt dat hij echt heel wit geworden is en dan ben je helemaal blij, want dat is echt moeilijk. Uiteindelijk als je die foto gebruikt of als je hem nog een keer bekijkt op een echt witte achtergrond, je onwijs baalt, omdat hij toch niet echt wit is, maar een beetje grijs. Of dat je het gevoel hebt dat je foto's echt super scherp zijn, maar dat blijkt dan uiteindelijk toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb dat nu dus heel erg, dus ik baal, maar ja, ik hoop dat jullie de fotootjes wel leuk vinden om te zien. 

Oh ja, ook nog even een update over dat ik bezig ben een camera te kopen. Het gaat allemaal toch wat langer duren dan normaal, helaas. Ik had een camera op het oog, die niet te duur was, maar die blijkt op een of andere manier toch duurder te zijn dan ik dacht, dus nu ga ik weer voor een andere camera die rond diezelfde prijs zit, maar doordat het duurder is duurt het allemaal wat langer. Als ik de camera heb, zal ik er hier wel wat over vertellen!

Dan komen nu echt de foto's!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten