zaterdag 2 juli 2016

Summer ❤ Goals


Het is dus nu eigenlijk al een tijdje zomer. Al elf dagen om precies te zijn. Toch merk ik er niks van. Het regent en onweert en het blijft maar regenen en onweren. Het weer zit totaal niet mee dit jaar, helaas. Ook op dit moment is het lekker aan het regenen en heb ik het zelfs nog koud met lange mouwen. Dat kun je toch geen zomer noemen? Het is eerder herfst. Ondanks dat het begin van de zomer een beetje aan me voorbij gegaan is, wil ik toch nog mijn goals voor de zomer met jullie delen en zoals altijd ga ik weer kijken of mijn vorige goals gelukt zijn!

Ik beken alvast gelijk dat deze lente mijn goals niet echt gelukt zijn... 

Camera kopen.
Dit is dus niet gelukt, helaas. Ik heb het ook uitgelegd in deze blogpost, maar kort samengevat is alles toch wat duurder geworden dan ik had gedacht en gehoopt, dus duurt het iets langer voordat ik een camera kan kopen. Gelukkig werk ik nu bij het Kruidvat en pas ik ook wel eens op, dus verdien ik nu ook wat geld er bij en gaat die camera er zeker komen!

Hardlopen.
Ook dit is niet echt gelukt. Ik heb in totaal één keer hard gelopen... Een paar weken geleden dacht ik wel, ik ga maar weer eens hardlopen, maar ja dat weer in Nederland slaat ook nergens op en ik ga niet in de regen rennen. Misschien moet ik maar gewoon verhuizen naar een of ander tropisch eiland. Wie gaat er mee?

Domeinnaam kopen & overstappen naar Wordpress.
Oké, derde ding op rij wat niet gelukt is, zoals jullie wel gemerkt hebben. Dit komt, omdat een domeinnaam natuurlijk geld kost en ik het overstappen naar Wordpress samen wil doen met de domeinnaam. Ik wil eerst de camera kopen en dan pas hier achteraan gaan, dus dat komt ook nog wel nadat ik mijn camera heb gekocht!

Naar buiten gaan.
Voor zover het kon, is dit gelukt. Het weer in Nederland zat niet mee, zoals ik al hierboven heb verteld en ik denk dat jullie het ook wel gemerkt hebben, tenzij je van een koude, regenachtige zomer houdt. In ieder geval, ik ben wel veel naar buiten geweest in die paar mooie dagen in mei. Dat heb ik ook wel weer gemerkt, want mijn schouders waren helemaal verbrand, maar die zijn nu wel weer lekker bruin!

Feestje vieren.
Ook deze is gelukt! Ik was 31 maart jarig en ik heb in april een feestje gevierd met vriendinnen, wat echt heel gezellig was.



Dan nu mijn nieuwe summer goals! Hopelijk gaat het dit keer wel een beetje lukken, haha.

Camera kopen.
Ja, ik laat hem lekker staan. Ik heb een beetje gerekend en ik denk dat het aan het eind van de zomer wel moet lukken om hem te kopen. Als ik hem heb, horen jullie het wel en schrijf ik er wel een blogpost over!

Shawn Mendes.
Na een mislukte poging om kaartjes te krijgen voor zijn concert in Paradiso, net als heel veel anderen, ga ik hem nu wel echt zien! Ik ben echt heel blij dat het gelukt is. Shawn Mendes komt namelijk 17 september optreden bij 538Live XXL en dit is nog vrij onbekend, dus dit is je kans om hem te zien. Er zijn nog kaartjes! Shawn Mendes is niet de enige artiest die komt, Maan, Miss Montreal, Ali B komen ook en er worden nog meer artiesten binnenkort bekend gemaakt.

Veel leuke dingen doen.
Ik heb echt zin om heel veel leuke dingen te doen deze zomer. Ik ga zelf nog op vakantie naar Engeland + een paar dagen Londen (yes!) en ik heb ook zin om veel leuke dingen te doen met vriendinnen, maar dat moet vast wel lukken!

Veel bloggen.
Ik heb de afgelopen maand niet zoveel geblogd, doordat ik het erg druk had en op dit moment zit ik ook midden in mijn toetsweek, maar als dit allemaal klaar is, wil ik echt weer veel gaan bloggen. Ik ben al bezig met wat ideeën, dus houd mijn blog maar in de gaten, haha.

Zonsondergang bij de zee.
Ik vind de zonsondergang echt geweldig. Eén van de mooiste dingen op aarde. Eigenlijk heb ik nog nooit de zon zien ondergaan in de zee. Het lijkt me zo mooi om die grote oranje bal langzaam te zien zakken in de zee. Deze zomer wil dit echt zien!

Wat zijn jouw goals deze zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten