maandag 4 juli 2016

Kletsen met Willemijn #35 Hello July


Hoi!
De serie Kletsen met Willemijn komt elke eerste maandag van de maand op mijn blog. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!

Ik zit weer eens voor mijn laptop, like always. Ik ben weer met net gelakte nagels aan het typen. Ja hoor, er zit al weer een kleine barst in de nagel van mijn rechter duim. Yes. Nee, ik ga geen moeite doen, ik doe het niet opnieuw. I don't care. Nu zie ik ook al een barstje in de nagel van mijn linker duim. Wat zijn we weer lekker bezig. Lekker laten zitten en wat maakt het uit. 

De lucht is strak blauw, nou ja, bijna dan. Er zijn een paar kleine wolkjes, maar die denken we maar even weg. De zon schijnt in ieder geval eindelijk weer! Daar mogen we nu al heel blij mee zijn, na dat rot weer van de afgelopen weken. 
Ondertussen denk ik na. Wat kan ik nou eigenlijk nu weer vertellen? Wat wil ik vertellen? Wat wil ik kwijt? Eigenlijk niet zo veel. Like always. 


Elke maand zeg ik het weer, maar juni is zo snel voorbij gegaan. Het is alweer juli. De maand van de zon, de zee en het strand. De maand van vakantie en van rust. De maand van ijsjes eten. En watermeloen (lufff it). Of te wel één van de mooiste maanden van het jaar. Juli ligt niet meer voor ons, ze staat niet meer klaar om te beginnen. Nee, juli is hier. Al. Juni ligt achter ons. Die zien we over elf maanden weer terug. Dat lijkt veel, maar voor je het weet is ze al weer hier.

Juli, wees alsjeblieft goed voor ons. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten