donderdag 7 juli 2016

Meest gelezen blogposts van het afgelopen half jaar


Ik kijk naar buiten. De zon schijnt. Eindelijk. Straks ga ik naar de musical van mijn zusje kijken, die in groep 8 zit, maar eerst type ik nog even een blogpost. Ik blog nu echt al best wel lang. Langer dan 2 jaar. Het voelt echt gek. Ik kan me niet meer voorstellen, hoe het was zonder blog. Wat ik dan de hele dag deed, haha. Het afgelopen half jaar, heb ik ook wat afgeblogd. (Nieuw woord?) Ik heb wat minder geblogd dan daarvoor, maar als nog zijn er wel meer dan 40 blogposts online gekomen! Ik deel vandaag de meest gelezen blogposts van het afgelopen half jaar!

Je kunt op de titel klikken, als je de blogpost wilt lezen!

Zomerjurkjes 2014
Dit is de oudste echte blogpost die ik geschreven heb. De enige blogpost die daarvoor kwam, was eentje waar ik iets vertelde over mezelf. In deze post liet ik een aantal leuke zomerjurkjes zien. 

Beauty: Seizoenstypes
Ook deze blogpost is al van een tijdje geleden. Ik liet de seizoenstypes zien en wat voor kleuren dan het best bij jouw huid passen!

Lente / Zomer trends 2016
Hier heb ik een aantal trends van deze lente en zomer op een rijtje gezet! Al kost deze blogpost veel tijd om te maken, vind ik dit wel echt een van de leukste blogposts om te schrijven!

How to Style ... een bordeaux rode broek
Ook de How to Style blogposts vind ik heel leuk om te maken! Ze worden ook wel veel gelezen. Hier heb ik dus een bordeaux rode broek gestyled, omdat het nog wel eens lastig kan zijn om een gekleurde broek leuk te stylen.


How to Style ... een mom short
We hadden al veel mom jeans gezien, maar deze zomer zijn ze ook in korte vorm, of te wel de mom shorts. Ik heb er zelf ook een en daar heb ik ook weer een 'How to Style' blogpost over gemaakt.

Lichaamsvormen
Ook heb ik een tijdje geleden een blogpost geschreven over de verschillende lichaamsvormen die er zijn en wat je dan het best kunt dragen om jouw figuur er het mooist uit te laten komen.


How I Style ... tag
Deze tag had ik zelf bedacht. Het ging dus over hoe ik bepaalde kledingstukken style (duuh).

Hair: 3 makkelijke hairstyles
De allerlaatste alweer. Deze blogpost is ook echt van lang geleden. Hierin liet ik drie verschillende, makkelijke hairstyles zijn met een soort foto tutorial.

-XXX-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten