maandag 6 juni 2016

Kletsen met Willemijn #34


Hoi!
De serie Kletsen met Willemijn komt elke maand op maandag online. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!


Ik zit al een tijdje met een groot, leeg, wit vlak voor me. Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ik heb zoveel zin om lekker te schrijven, maar het lukt me niet. Daarom zit ik nu al een tijdje met een leeg vlak voor me. Al is hij nu gelukkig niet meer leeg en wit.

Het is zondag, net middag. In mijn haar zitten nog steeds golfjes van de vlechten die ik vrijdag in had voor het gala. Het is al weer een week stil geweest op mijn blog. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik weer veel wil bloggen, maar het wilde me gewoon even niet lukken. Het is gewoon heel druk. Weekenden zijn vol gepland en tussendoor moet ik ook nog naar school en huiswerk maken. En... Ik heb een baantje! Ik ga bij het Kruidvat werken en dan wordt alles nog drukker, maar wel leuk.



Ondertussen heb ik lekker Spotify aangezet. Als de muziek aanstaat begin ik gelijk weer mee te bewegen op de beat. Ik denk terug aan gisteren (zaterdag). Wat was het weer awesome. Met ongeveer 23000 jongeren op de eo jongerendag in het Gelredome. Met het thema 'This is love' en met super vette bands, was het weer een geweldige dag. Het was warm en lekker klef, maar dat bederfde de dag niet. We hebben gezongen, gedanst en gesprongen. We hebben ontzettend gezweet. We hebben super vette bands gehoord. We hebben veel gestaan en gesprongen, ook al deden onze voeten pijn. En eigenlijk voel ik het nog steeds, maar ik denk met een enorme glimlach terug aan gisteren. 

Voor degenen die niet weten wat de eo jongerendag is, zal ik het even uitleggen. De eo jongerendag is een dag voor jongeren, duuh, maar het is een christelijk event. Er komen een aantal vette bands langs, er is een praatje over het thema, een hele vette opening en er werden awards uitgereikt. 

Helaas moet ik straks nog wel dingen doen voor school, maar voor nu geniet ik nog even van de eo jongerendag en beweeg ik nog even lekker mee op de beat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten