maandag 13 juni 2016

Mijn favoriete blogs

Ik scroll nog even door Bloglovin heen. Nou ja, even. Even is het eigenlijk niet. Er zijn nog 29 ongelezen blogposts. Ja, ik lees een heel aantal blogs. Van beauty naar reizen. Van fashion naar persoonlijke blogs. Van hele bekende tot wat onbekendere blogs. Ik lees het allemaal. Ik lees dus heel graag blogs, maar jij waarschijnlijk ook. Of zit je op mijn blog te kijken, omdat je niet graag blogs leest? Oké, slechte grap. In ieder geval, ik laat jullie vandaag mijn drie favoriete blogs zien.



Laura - Lauresque

We beginnen gelijk met mijn echte favoriet, namelijk Laura van de blog Lauresque. Ze schrijft in een hele leuke persoonlijke style, wat mij ook heeft geïnspireerd om wat meer in een persoonlijke style te schrijven. Behalve een leuke schrijfstyle heeft ze ook ontzettend mooie foto's. Zeker de moeite waard om even rond te kijken!


Lisa - Lisa place
Ondanks dat Lisa Zweeds is en ik niks begrijp van die taal, vind ik deze fashion blog erg leuk! Ze schrijft in het Zweeds, maar gelukkig zet ze er ook een Engelse vertaling onder. Ik vind dat Lisa hele leuke outfits heeft!



Luna - Ses lunettes
Oké, toevallig de derde naam die met een l begint, haha. Ses lunettes is een hele leuk fashion en lifestyle blog. Ze maakt mooie foto's en als je van een vintage-achtige kledingstyle houdt, moet je zeker even een kijkje nemen!

Wat is jouw favoriete blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten