donderdag 10 november 2016

Mini Shoplogje


Ja hoor, ik leef weer na een maand. Een maand en twee dagen om precies te zijn. Laten we het er op houden dat er nu zeker weer nieuwe dingen online komen en dat ik nu weer een shoplog heb voor jullie. Een mini shoplogje, eigenlijk. 


Als eerste deze oversized trui. Ik houd echt van oversized truien. Ze zijn comfy, lekker warm en ook nog gewoon heel leuk. Deze heeft ook nog een turtle neck als detail.
Pull and Bear €19,99


Een nieuwe winterjas! Yay! Ik ben echt heel blij met deze, hij is zo mooi! Ook is hij echt lekker zacht aan de binnenkant, want dat vachtje zit aan de hele binnenkant. Heel blij mee!
Topshop €110,-

Ik was nog nooit in de Stradivarius geweest die nu toch al wel een tijdje in de Kalverstraat zit, dus toen ik hem zag, wilde ik wel graag een kijkje nemen. Super leuke winkel! Ga zeker even naar binnen als je in de buurt bent. Ze hebben er leuke kleding en boven hebben ze ook nog hele leuke lifestyle dingetjes en nog meer kleding! Ik heb deze twee notitieboekjes gekocht als cadeautje.
Stradivarius €3,95


Als laatste nog deze geurkaarsen. Ik heb deze niet voor mezelf gekocht, maar ook als cadeautje. Ze zijn echt mega groot, dus je kunt er lekker lang mee doen en ze ruiken lekker naar vanille.
Ikea €1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten