woensdag 30 november 2016

Mooie dingen in november


Ik kijk uit mijn raam en zie een prachtige zonsondergang. De kleuren weerkaatsen op het stille water en laten een oranje gloed achter. Ik word hier intens gelukkig van. Die prachtige kleuren die de zon achterlaat, terwijl zij zichzelf langzaam verschuilt. De oranje lucht verdwijnt langzaam en het wordt donker. Ondertussen heb ik een playlist met kerst hits aangezet en ben als een of andere gek gaan dansen in mijn kamer. Zonder dat iemand mij ziet, natuurlijk. Hoop ik.

Ik doe een lampje aan en ga maar weer op mijn bed zitten waar mijn camera en laptop al klaarliggen. De oranje gloed op het water is al verdwenen. De felle kleuren aan de hemel nog niet, maar het zal niet lang meer duren voordat die ook verdwenen zijn.

November is tot nu toe echt de maand van de mooie zonsondergangen geweest, die ik zittend op mijn bed, kijkend uit het raam, heb gezien. Dat zijn van die mooie dingen. Mooie dingen in november.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten