donderdag 22 december 2016

Winter ❤ Goals


Het ziet er nog niet echt uit als winter. Het is niet wit buiten, al is de lucht wel wit van de wolken. Ook is het niet echt koud. Het enige wat me nog aan de winter doet denken is dat de dagen kort zijn en de bomen kaal. En natuurlijk gezellige kerstverlichting, maar dat was het dan ook wel. Het is meer herfst, maar misschien komt de winter nog wel, maar dan wat later. Misschien wil de herfst graag nog wat langer blijven.

In de herfst had ik niet zoveel doelen. Ik hield het er bij twee, fotograferen en beter plannen. Het is allebei wel aardig gelukt, gelukkig. Ik heb nieuwe dingen uitgezocht bij mijn camera en daar weer lekker foto's meegemaakt en plannen is ook zeker gelukt, nu ik een bullet journal bijhoud. Ik heb hier ook een blogpost over geschreven, die je hier kunt lezen!

Dan nu wat nieuwe doelen om nog net het jaar mee af te sluiten en het nieuwe jaar mee te beginnen.


Journaling.
Hierboven heb ik het ook al gezegd, maar ik ben met een bullet journal begonnen om beter te plannen, maar ik wil het niet laten bij een bullet journal. Ik wil er van alles mee doen. Handlettering, een travel journal, writing journal. Lekker weer een beetje knutselen zoals vroeger op de basisschool, hahaha.

Fashion blogposts.
Ik heb de afgelopen tijd heel weinig, echt heel weinig blogposts geplaatst over fashion. Sinds september is er maar één outfit en één shoplog online gekomen en that's it. Ik wil weer meer outfits online zetten en misschien nog wel een 'How to Style ...' blogpost.

Fruit eten.
Ik eet veel te weinig fruit. Op dit moment ben ik net beter, nadat ik een week ziek ben geweest en is mijn weerstand natuurlijk erg slecht. Deze week heb ik aardig wat fruit gegeten en ik wil dit ook wel vol blijven houden.

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen